Patříte k aktivním uživatelům sociálních sítí? Pak vám jistě neunikla novinka v podobě aplikace Clubhouse. Pokud jste si v minulosti říkali, že už snad nemůže vzniknout sociální síť, která by se radovala z takového úspěchu jako Facebook nebo Instagram, pak jste se spletli. Clubhouse eviduje takový zájem, v jaký snad ani nedoufal. A to je přístupný jenom majitelům iPhonů.
Jestliže patříte mezi takzvané “Androiďáky“, možná se cítíte ukřivdění. Jenže pravdou je, že se jedná o obrovský marketingový trik. Aktuálně se jedná o nejstahovanější aplikaci v rámci celého App Storu, což majitele Androidů dovádí k pocitu, že o něco přichází. A přesně toho se chtělo docílit. Ve chvíli, kdy se aplikace spustí i pro ostatní, se rázem strhne hotové pozdvižení. Všichni ji budou chtít mít. No není to geniální?
Jak nová sociální síť funguje?
Rozhodně nečekejte, že si opět budete s přáteli dopisovat či komentovat fotografie, jako je tomu v případě Facebooku a Instagramu. Clubhouse je sociální síť s krapet jiným kontextem. Zde se zaměřují na diskuze – hlasové diskuze. Zkrátka vstoupíte do místnosti (takzvané “roomky”) a stanete se posluchačem řečníka, který místnost vytvořil. Pokud budete mít dotaz, jednoduše se přihlásíte a řečník vás může do diskuze přizvat.
Dalo by se říct, že je to způsob, jak chodit na přednášky v době koronavirové. I na přednáškách jste mohli podávat dotazy, pakliže jste dotazy měli. A i na přednáškách jste byli v kontaktu se svými vzory, idoly nebo lidmi, ke kterým vzhlížíte.
Už jste vstoupili do VIP společnosti?
Na Clubhouse se můžete dostat do diskuze s člověkem, se kterým byste si jinak popovídat nemohli. Neznamená to však, že místnosti zakládá jenom tato “VIP společnost”. Kdepak. Místnost můžete vytvořit sami, ať už z důvodu obyčejného pokecu nebo proto, že chcete předat své zkušenosti či moudro.